התממשקות אתר חנות למערכות CRM ו-ERP
מאפשרת ללקוחות שלנו לבצע שינוים במוצרים, להציע לקהל היעד שילוח מהיר ויעיל, להפיק דוחות, לבנות מועדוני לקוחות ומבצעים, לבצע שקילה של מוצרים, ולקבל ועדכון מהיר ויעיל על הזמנות. בנוסף, בעלי עסק יכולים לבצע ייעול וסנכרון מלאי, לסנכרן חשבוניות באופן מלא, ולבצע סליקות וחיובים בקלות ובמהירות. ההתממשקות מביאה לחיסכון רב של זמן תוך הגדלת תפוקת עבודה וצמצום תהליכים רבים.
בכל עסק יש להפיק דוחות, לבצע משלוחים, לעדכן מחירים, לדאוג לשיקוף מלא של כל ההזמנות, ולבצע שלל פעולות נוספות לניהול יעיל של העסק. ביצוע פרטני ונפרד של כל הפעולות הללו לוקח זמן רב, אך באמצעות התממשקות אתר חנות למערכות CRM ו-ERP ניתן לייעל את התהליכים הללו באופן חסר תקדים. הממשקים הייחודיים הללו מאפשרים לבחון ולנתח מספר רב של נתונים בו זמנית, ובכך לחסוך בזמן רב וגם בכסף, תוך מניעה של שגיאות מיותרות שנובעות מטעויות אנוש. הודות לכך, העסק שלכם יתנהל באופן יעיל יותר מאי פעם, וקהל הלקוחות שלכם יהנה משירות שמתנהל בצורה חלקה ונטולת בעיות.