התממשקות אתר חנות למערכת ERP מבית Mybusiness
ניהול קשרי לקוחות מהווה את אחד האספקטים החשובים ביותר של כל עסק, בייחוד עסק שמתנהל באינטרנט. בין שמדובר באתר חנות או אתר שמספק שירותים מסוגים שונים, להיות עם אצבע על הדופק בכל הנוגע להתנהלות העסק ולשביעות הרצון של עסקים מאפשר לא רק לשמר קשרי לקוחות קיימים, אלא ליצור מאגר לקוחות חדש.
כיצד ניתן לעשות זאת? על מנת שתוכלו לקבל תובנות על הלקוחות שלכם ועל האינטראקציה בינם ובין העסק שלכם, חשוב שיהיה בידיכם מידע על ההתנהלות של שני הצדדים. בדיוק לשם כך נוצרה מערכת Mybusiness, אשר מרכזת מידע חיוני עבור עסקים ומאפשרת להם להסיק מסקנות חיוניות להמשך הדרך.
באמצעות Mybusiness, תוכלו לנהל את קשרי הלקוחות שלכם ביתר קלות. התוכנה מספקת לכל לקוחותיה לנהל פניות של לקוחות, לבצע מעקב אחר מכירות, לנהל שעות עבודה, לעקוב אחר פרויקטים שונים, ולבצע שלל פעולות נוספות במקום אחד.
באמצעות המערכת, תוכלו לבצע בדיקה מקיפה של האינטראקציה שלכם עם כל לקוח ולקוח ולבחון את ההיסטוריה וההתנהלות השוטפת עם לקוחותיכם. לאחר שיהיה לכם את המידע הנ”ל בידיכם, תוכלו לבדוק ממה לקוחות פחות מרוצים, מה דורש שיפור, ואילו אלמנטים בעסק שלכם עובדים בצורה מוצלחת.
המסקנות יאפשרו לכם לשפר את העסק שלכם, ובכך לשמר את מאגר הלקוחות הקיים שלכם. בנוסף, שיפור קשרי הלקוחות שלכם ישפיע באופן ישיר על הפרסום של העסק שלכם; לקוחות מרוצים יעבירו את המידע עליכם לאנשים אחרים, ובכך תיצרו מעגל לקוחות מתרחב.
מלבד שביעות הרצון של לקוחותיכם, Mybusiness כוללת גם מערכת הרשאה ענפה, חיבור ללקוחות השונים של גוגל, מחולל דוחות מהפכני, מחולל מיילים, ומעקב מדוקדק אחר היחסים עם כל לקוח.
ההטמעה של Mybusiness היא פשוטה וקלה, וניתן לממשק את התוכנה לאתר החנות או העסק שלכם בקלות. כדי שתפיקו את המיטב מהמערכת, Mybusiness תעניק לכם ליווי מלא ותבצע התאמה של המערכת עבור הצרכים האינדיבידואליים שלכם.
קשרי לקוחות תקינים הם הבסיס לכל עסק מצליח, ועבור עסקים שלא מתנהלים פנים מול פנים – מדובר בצד חשוב במיוחד של העסק. כדי להקל על בעלי עסקים מכל הסוגים, Mybusiness פיתחה מערכת ייחודית שניתן לחבר בקלות לאתר העסק שלכם על מנת שתוכלו לעקוב אחר כל אספקט של קשרי הלקוחות שלכם, ולספק ללקוחותיכם את השירות הטוב ביותר בכל עת.