התממשקות אתר חנות למערכות CRM ו-ERP מבית Frontask
מהפיכת הקניות אונליין שינתה את האופן שבו אנשים מבצעים רכישות, מה שדרש מבעלי עסקים להסתגל למצב חדש שבו עליהם לנהל קשרי לקוחות בלי לראות את לקוחותיהם פנים מול פנים. כדי לבצע הערכה של שביעות רצונם של לקוחות ולהסיק את המסקנות הנדרשות, יש לאסוף כמות גדולה של נתונים – מה שלא ניתן לעשות באופן עצמאי.
כדי לספק לבעלי עסקים מידע על שביעות הרצון וכן הפעילות של לקוחותיהם, הושקה מערכת Frontask CRM שמעניקה מידע נרחב לעסקים מכל הסוגים. כיצד המערכת עושה זאת? לאחר חיבור בין אתר העסק שלכם ובין Frontask CRM המערכת תאסוף מידע חיוני על ההתנהלות של לקוחותיכם, מידע שכולל את הנתונים הבאים:
לידים – גלו אילו לקוחות פוטנציאליים הביעו עניין בעסק שלכם בערוצים המקוונים השונים, ותכננו כיצד לגרום לאותם לקוחות לבצע רכישות של המוצרים והשירותים שאתם מציעים.
תיעוד שיחות ותקשורת עם לקוחות – מערכת Frontask CRM מתעדת תקשורת בין עסקים ובין לקוחות כדי שניתן יהיה לגלות מה דורש שיפור עם כל לקוח (במידת הצורך)
שליחת הודעות מותאמות אישית – מערכת Frontask CRM יוצרת נאמנות מצד לקוחותיכם באמצעות שליחה של הודעות מותאמות אישית (סמסים, הודעות מייל, הודעות לרשתות חברתיות)
ניהול משימות מדויק – גלו כיצד העסק שלכם מתנהל מבחינת העובדים, התפוקה של העסק, עמידה ביעדים, ופרמטרים נוספים שיתנו לכם תובנות על העסק שלכם
מערכת Frontask CRM נועדה לניהול קשרי לקוחות באופן מיטבי באמצעות ריכוז מידע חיוני עבור בעלי עסקים מקוונים מכל הסוגים. באמצעות המערכת תוכלו לנהל לידים וליצור כרטיס לקוח עבור כל לקוח כדי להעניק לכל אחד את השירות המיטבי שאתם יכולים להציע. באמצעות Frontask CRM אף לקוח לא ייפול בין הכסאות; כל פנייה תתועד במלואה ותטופל בהקדם כדי שהקשר עם כל לקוח יניב תוצאות לטווח ארוך.
מלבד ריכוז מידע, Frontask CRM כוללת גם אפשרות לניהול מועדוני לקוחות עבור העסק שלכם. באמצעות המערכת תוכלו לעקוב ביתר קלות ויעילות אחר האינטראקציה של העסק שלכם עם לקוחותיכם, ובכך ליצור מאגר לקוחות נאמן שילווה אתכם לאורך שנים.