התממשקות אתר חנות למערכות CRM מבית Kala
אין ספק שהלב הפועם של כל עסק, מכל סוג, הוא הלקוחות שמאפשרים לעסקים לשגשג לאורך זמן. על מנת שזה יקרה, חשוב שכל עסק יספק ללקוחותיו מוצרים איכותיים, ולא פחות מכך – שירות איכותי. טיפול לא נאות בלקוחות עלול למנוע מהם לחזור לעסק שלכם, ולכן חשוב שתדעו בדיוק מה קורה עם כל לקוח קיים של העסק שלכם.
בדיוק לשם כך פותחה מערכת Kala CRM שמאפשרת לבעלי עסקים מקוונים לעקוב באופן רציף אחר לקוחות, פניות שירות ונתונים חיוניים נוספים. באמצעות ריכוז מידע חיוני על ההתנהלות של לקוחותיכם, וכן ההתנהלות של העסק שלכם מול כל לקוח, Kala CRM מהווה מוצר חיוני הודות לתובנות שהיא מספקת.
חיבור למערכת של Kala CRM מעניק לבעלי אתרי חנות את היכולת לגלות ולבחון את הנתונים החיוניים הבאים:
- ניהול פניות – Kala CRM כולל מערכת ניהול פניות של לקוחות בכל הערוצים: המערכת מרכזת את כל הפניות לעסק שלכם, ומכניסה את המידע לכרטיס ייעודי במערכת שכולל את כל המידע מאותה פנייה
- תיעוד תקשורת עם לקוחות – Kala CRM מאפשרת לבצע פניות יוצאות אל לקוחות באמצעים שונים (וואטסאפ, סמסים, מיילים, טלפונים, ועוד) כאשר כל פנייה מתועדת בכרטיס לקוח
- ניהול מערך מכירות – ריכוז פעילות של כל הספקים במערכת אחת, באופן שמאפשר לעקוב אחר הפעילות של כל ספק (כמו למשל שירותי שליחים) ולוודא שכל לקוח מקבל שירותים ומוצרים במועדם
המידע והפעולות הללו נותנים לבעלי עסקים תובנות חשובות על העסק שלהם, כאשר כל לקוח מקבל כרטיס לקוח ייחודי משלו. באופן הזה, אתם כבר לא צריכים לנהל גיליונות מעקב רבים עם נתונים שונים, אלא לראות את כל הנתונים במערכת אחת נוחה לתפעול.
כדי להקל עליכם אף יותר, Kala CRM מאפשרת לבצע התאמה אישית של המערכות שלה לפי צורכי העסק שלכם. ניהול קשרי לקוחות עם Kala CRM לא רק מייעל ומקצר תהליכי עבודה, אלא נותן לבעלי עסקים את היכולת לשמור על קשרי לקוחות תקינים באמצעות מידע בזמן אמת על כל לקוח ולקוחה.
עסקים מכל סוג שהוא זקוקים ללקוחות כדי להתקיים לאורך זמן, וקשרי לקוחות הם אלו שמכריעים את גורלם של עסקים רבים. כדי לשמר ולשפר את ההתנהלות של העסק שלכם מול לקוחותיכם, הושקה מערכת Kala CRM שניתן לחברה לעסק המקוון שלכם, ולהבטיח את העתיד שלכם באמצעות מערכת ניהול לקוחות מתקדמת במיוחד.
Kala CRM – ניהול עסקים באופן היעיל ביותר
ניהול חשבונות, הפקת חשבוניות, מעקב אחר פעילות של לקוחות, ניהול פניות של לקוחות, סליקת אשראי, ופעולות נוספות גוזלות לא מעט זמן, ובעבר הפעולות הללו דרשו שימוש במספר תוכנות בו זמנית. זה השתנה הודות למערכת Kala CRM שמייעלת עסקים באמצעות תכנה אחת ויחידה שבה ניתן לבצע מספר פעולות בו זמנית:
- ניהול פניות של לקוחות
- ניהול מערך מכירות
- ביצוע שיחות עם לקוחות
- תיעוד שיחות עם לקוחות
- סליקה וחיובי אשראי
- יומן משימות
- התאמה אישית של מערכת ניהול Kala CRM
- ניתוח תוכן של מיילים נכנסים
הפעולות החיוניות הללו מהוות חלק חשוב בכל עסק, ותפקידה של מערכת Kala CRM הוא לקצר ולייעל תהליכי עבודה של עסקים מכל הסוגים. באמצעות ריכוז וניתוח של מידע על העסק שלכם, אתם יכולים לגלות פרטים רבים על ההתנהגות של לקוחותיכם, ההעדפות שלהם, הכספים שנכנסים לעסק שלכם, לשמור על קשרים עם לקוחות, ולבצע פעולות רבות נוספות בלי מאמץ.
עבור אלו שמנהלים אתר חנות לממכר של מוצרים ושירותים שונים, Kala CRM מותאם גם למערכות ניהול אתרים הודות להתממשקות מלאה עם אתרי חנות. באמצעות חברת SHAREIT שמתמחה בבנייה וניהול אתרים ואפליקציות חנות, תוכלו לחבר בין האתר שלכם ובין מערכתKala CRM כדי לנהל את העסק שלכם באופן יעיל.
באמצעות פעילות ההתממשקות בין אתר העסק שלכם ובין מערכת Kala CRM, תוכלו לקבל מבט נרחב על אתר החנות שלכם ועל האינטראקציה של לקוחותיכם עם האתר. באופן הזה, תוכלו להסיק מסקנות חיוניות על האופן שבו העסק שלכם מתנהל, ולגלות אילו שיפורים ניתן להכניס בו כדי להגדיל את קהל היעד ואת היקף המכירות שלכם – בטווח הקצר או הארוך.