חייב לעשות מהפך לדיגיטל?

צור איתנו קשר עוד היום ונדאג לך לחוויה דיגיטלית בסטנדרט הכי גבוה!

התממשקות אתר חנות למערכת קופות רושמות מבית Omega

ניהול עסק היה כרוך בעבר בתמרון בין גורמים שונים רבות, בעיקר בכל מה שהיה קשור לאיסוף נתונים כספיים על העסק. למרבה השמחה, קופות רושמות עשו מהפיכה בתחום והן מאפשרות לעסקים לא רק לעקוב אחר נתונים חשובים ביתר קלות, אלא גם להגדיל את מחזור המכירות שלהם. הקופות הממוחשבות של חברת אומגה הן מהמובילות בתחום כיום, ועסקים רבים בוחרים בקופות המתקדמות הללו כדי לנהל מעקבים אחר מכירות, מלאי, תפקוד של צוותים, ועוד.

הודות למערכת החכמה של Omega, אתם כבר לא צריכים להזין באופן ידני נתונים לגביי העסק שלכם; מסך המגע החכם ומערכת ניטור הנתונים של אומגה יעשו את כל העבודה עבורכם – בין אם מדובר במכירות במקום העסק ובין אם מדובר במכירות אונלייi/

קופות ממוחשבות ועסק מקוון: איך זה עובד?

קופות רושמות ממוחשבות כיום כוללות מסך מגע חכם וקורא ברקודים שמאפשרים להעביר במהירות מוצרים בעסקים מסוגים שונים – בעיקר מכולות קטנות/גדולות וחנויות ביגוד. לפני העידן של קופות רושמות חכמות, היה צורך להזין את הנתונים מכל הקבלות באופן ידני כדי לעקוב אחר הכנסות ומלאי, אך עם הקופות הרושמות של אומגה זה לא כך: המערכת החכמה של חברת OMEGA מאפשרת לנהל מלאי באופן שוטף כדי לחסוך לכם זמן.

מלבד הפקת חשבוניות ומעקב אחר מלאי וסחורה, הקופות החכמות של אומגה מאפשרות לעסקים להציע מבצעים חכמים בהתאמה אישית ללקוחות, וכן מוצרים נלווים בכל רכישה.

הפעולות הללו מתבצעות בבית העסק עצמו, ולכן עולה השאלה – כיצד בדיוק ניתן לנהל עסק מקוון עם קופה רושמת? התשובה לכך נעוצה בממשק חכם שמנוהל על ידי חברת שריט ומאפשר לעסקים לעקוב אחר נתונים כלכליים בצורה מהירה וחכמה.

כדי לאפשר לעסקים לנהל את המכירות, ההכנסות וההוצאות שלהם באופן שוטף ויעיל, חברת שריט מחברת בין עסקים מקוונים ובין הקופות החכמות של אומגה. הודות לממשק הייחודי הזה, אתם כבעלי עסק תוכלו לעקוב אחר מכירות באתר שלכם בלי בעיה! בכל פעם שתתבצע מכירה באתר העסק שלכם, המידע יעבור באופן מידי לקופה הרושמת שתרשום את הנתונים ותעקוב אחר כל הפעולות המתבצעות באתר.

פירוש הדבר הוא שתוכלו לעקוב מרחוק אחר מכירות, הוצאות והכנסות הודות לממשק שמחבר את העסק שלכם לקופות של אומגה. ממש כמו בבית העסק עצמו, הקופה תעקוב אחר מלאי וקבלות, ובכך תספק לכם נתונים בזמן אמת על המלאי בעסק שלכם באופן שיאפשר לכם לנהל את האתר שלכם באופן מיטבי ויעיל במיוחד.

 

התממשקות אתר חנות למערכות CRM ו-ERP

מאפשר ללקוחות שלנו לבצע שינוים במוצרים, שילוח מהיר ויעיל, הפקת דוחות, מועדוני לקוחות ומבצעים, שקילה של מוצרים ועדכון מהיר ויעיל בהזמנות, יעול וסנכרון מלאי, סנכון מלא בין חשבוניות, סליקות וחיובים.

חיסכון רב של זמן והגדלת תפוקת עבודה תוך צמצום תהליכים רבים בעזרת ממש יחיד המסונכן לשלל המערכות.

הפקת דוחות, ניהול מלאים, משלוחים, עדכון מחירים ושיקוף מלאים מלא ומדויק כך שכל עדכוני ההזמנות, המוצרים והלקוחות יעשו באופן יעיל של הצוות מבלי לעבוד על כמה מערכות וחסכון זמן ארוך ומיותר של הצוות, כך שניהול מרכזי של כלל הפרטים הללו ועוד רבים אשר יצמצמו תהליכי עבודה רבים, שגיאות מיותרות, יועילו במהירות הרכישה והשירותיות שלכם כחברה או עסק המוכר דרך האינטרנט באתר חנות מהיר עם זמינות ושירות טובים מהרגיל.

חייב לעשות מהפך לדיגיטל?

צור איתנו קשר עוד היום ונדאג לך לחוויה דיגיטלית בסטנדרט הכי גבוה!

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >