התממשקות אתר חנות למערכת ERP מבית Winit
ניהול קשרי לקוחות מהווה את אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור כל עסק; כדי לספק שירות איכותי ללקוחות ולשמר אותם, בעלי עסקים צריכים לדעת מתי לקוחות תקשרו איתם, האם משלוחים יצאו בזמן, האם פניות שירות נענו כהלכה, וכן לקבל מידע רב נוסף על האופן שבו העסק שלהם התנהל עם לקוחות.
כאשר מדובר בעסק פיזי, זה עלול להיות מאתגר במיוחד, אך עבור אתרי חנות ועסקים מקוונים אחרים – ניתן ליהנות ממערכת CRM מבית Winit שמספקת את כל המידע הנחוץ לבעלי עסקים בכל הנוגע לקשרי לקוחות.
מערכת CRM (Customer relationship management) היא חלק חשוב בכל עסק, ועם Winit אתם כבר לא תצטרכו להתעסק עם מערכות רבות ואינספור גיליונות נתונים. החברה מספקת לבעלי אתרים מכל הסוגים פתרונות מותאמים אישית לשימור קשרי לקוחות – בין שמדובר בעסקים קטנים או בינוניים.
השירותים של חברת Winit ניתנים באמצעות שירותי ענן, כך שאין צורך להתעסק בתוכנות תיווך מיוחדות עבור העסק שלכם. מה
מה ניתן לעשות עם המערכת? מערכות CRM מאפשרות לבעלי עסקים לבחון נתונים על לקוחות באופן מעמיק כדי לנטר אחר הפעילות של אותם לקוחות, ולנתח נתונים חיוניים. המטרה של הפעולות הללו היא לשמר ולשפר קשרי לקוחות לאורך זמן. המערכות של Winit מספקות למשתמשים את הנתונים החיוניים הבאים שכל בעל עסק צריך לדעת:
- לידים – אילו לקוחות הביעו עניין במוצרים/שירותים אך לא ביצעו רכישה
- פניות שירות – אילו לקוחות ביצעו פניה לעסק, האם הם נענו, כיצד הם נענו, והאם הפנייה טופלה באופן מלא
- מעקב אחר משלוחים – האם כל המוצרים הגיעו ליעדם בזמן או שישנם עיכובים שעלולים להשפיע לרעה על קשרי לקוחות
- שליחת הודעות/תזכורות ללקוחות – המערכת מאפשרת לשלוח הודעות מתוזמנות ומותאמות אישית לכל לקוח במועדים מיוחדים, כאשר יש חגים, בימי הולדת, ובמקרים אחרים
כל אלו אפשריים הודות לדוחות שמופקים באמצעות מערכות Winit, כך שאתם יכולים להיות עם אצבע על הדופק בכל עת בכל הנוגע ללקוחות שלכם. המערכות המתקדמות הללו פשוטות לתפעול, כך שתוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים בלי מאמץ. באמצעות Winit תוכלו לקבל תובנות חיוניות על הלקוחות שלכם, להסיק מסקנות על השירות שאתם מעניקים ולספק ללקוחות שלכם שירות מיטבי בהתאם למידע שתקבלו.
הודות לכך, אתם תבנו לכם מאגר לקוחות שילך ויגדל עם הזמן, ותוכלו לנהל את העסק שלכם באופן יעיל יותר מאי פעם.